יום רביעי, 17 באוגוסט 2016

ראש הממשלה בנימין נתניהו בביקור בבסיס תל נוף של חיל האוויר : אין חיל אוויר טוב יותר מחיל האוויר שלנו


וידאו: איתי בית-און, לע"מ
  • צלם





    מאת:שולמית אטיאס shulamit.atias@gmail.com

                            


    ראש הממשלה בנימין נתניהו בביקור בבסיס 
    תל נוף 
    של חיל האוויר
    רה"מ נתניהו: "אין חיל אוויר טוב יותר מחיל האוויר 
    שלנו. 
    כשאני שולח אותו לבצע את
     משימותיו, הוא מגיע לכל מקום, בכל זמן, לכל משימה, 
    וזה נכון 
    עוד אנחנו מדברים".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום בבסיס תל נוף של חיל האוויר. הביקור לווה על ידי
     סגן הרמטכ"ל האלוף יאיר גולן ומפקד חיל האוויר האלוף אמיר.

    תחילה נפגש רה"מ נתניהו עם שר הביטחון אביגדור ליברמן ובהמשך קיבל סקירה ביטחונית על 
    אתגרי חיל האוויר ממפקד החיל.

    בהמשך סייר רה"מ נתניהו  בתערוכה אווירית אשר כללה  את מטוסי הקרב "ברק" ו"רעם", 
    מטוס תובלה "הנחשון", מסוקי "השרף" ו"היסעור", כלי טיס המאויישים מרחוק וסוללת 
    כיפת ברזל.

    בתום הסיור אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו:

    "אני ביקרתי היום בחיל האוויר ביחד עם שר הביטחון, עם מפקד חיל האוויר, פגשתי את
    המפקדים הבכירים של החיל, שמפקדים על טייסים וטייסות המופלאים שיש לנו, את צוותי 
    הקרקע, את צוותי ההגנה האווירית, הגנה נגד טילים - כל היכולות המופלאות האלה. ראיתי כאן 
    אנשים מעולים ופיתוחים עוצרי נשימה.

    אין חיל אוויר טוב יותר מחיל האוויר שלנו. כשאני שולח אותו לבצע את משימותיו, הוא מגיע 
    לכל מקום, בכל זמן, לכל משימה, וזה נכון עוד אנחנו מדברים.

    אני חושב שאזרחי ישראל צריכים לדעת שיש על מי לסמוך. אני מצדיע לחיל האוויר ואני 
    מצדיע למדינת ישראל שיש לה את הלוחמים והלוחמות, המפקדים הנשים והגברים הללו, 
    ששומרים על ביטחון המדינה ".

    עוד הוסיף רה"מ נתניהו:
    " עם ישראל לא יכול לתאר לעצמו מה שמתרחש כאן,
     מה שעושים כאן הטייסים והטייסות, וצוותי הקרקע ואנשי ההגנה האווירית - דברים 
    מופלאים. אין חיל אוויר טוב יותר בעולם מחיל האוויר של צה"ל, של ישראל. כל ביקור שלי 
    מאשש לי את מה שאני יודע, שאני יכול לשלוח אותם לכל מקום, לכל משימה, בכל זמן".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה